piątek, 14 lutego 2014

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.




beznazwy_66_medium.jpg
Nominację zawdzięczam http://finezjaniedrogo.bloog.pl/
1. Po co (tak naprawdę) prowadzisz bloga? Jak zaczęła się ta przygoda?
Bloga prowadzę po to aby podzielić się z innym swoimi przepisami, a przede wszystkim pasją do gotowania.
2.  W jakich warunkach gotujesz? ( mam na myśli czy np. jesteś w 100% skupiona i oddana tej  czynności czy powstaje ona w  międzyczasie)
Staram się skupić na tym co robię, ale gdy mi coś nie wychodzi to się dezorientuję i wtedy to już po gotowaniu.
3. Co najdziwniejszego/ najbardziej kontrowersyjnego ugotowałaś? ( z pozytywnym efektem)
Jak dla mnie to najdziwniejsza była zapiekanka rybna. Za rybami zbytnio nie przepadam, ale o dziwo zapiekanka wyszła pyszna.
4. Twoja największa kulinarna klapa? :)
Oj było ich trochę. Ale taką klapą dla mnie był biszkopt upieczony na zakalec.
5.  Czy marzysz o karierze związanej z gotowaniem? Kusi Cię występ np w programie telewizyjnym?
Czy ja wiem czy kusi. Póki co chcę się skupić na tym blogu. A co dalej pokaże czas.
6. Kuchnię jakiego kraju/ regiony najbardziej lubisz jeść/ gotować? ( czy to jedna ta sama czy dwie różne?)
Mam słabość do Hiszpanii, ale zbyt wielu potraw z tego kraju nie przygotowałam. Preferuję kuchnie regionalne, szczególnie kuchnię śląską.
7. Przekąski typu chipsy czy batoniki?
Ani to ani tamto ale chyba bardziej chipsy, jeśli miałabym wybrać.
8.  Skąd czerpiesz inspiracje i gdzie szukasz pomysłów na dania?
Staram się łamać przepisy. Szukam przepisów w książkach i na ich podstawie powstaje moje danie. 
9. Chciałabyś mieć własną knajpę? Jak tak, to jaką najbardziej?
Osobiście marzę o kawiarni albo coś w stylu dania na wynos.
10. Poleć cudowną restaurację z Twojego miasta
Ciężkie pytanie bo nie ma takiej w mojej miejscowości.
11. Poznałaś osobiście jakiegoś znanego kucharza? Miałaś okazję jeść coś przygotowanego przez niego?
Nie, ale bardzo bym chciała.

Brak komentarzy: